Siirry sisältöön

Tiina

|

Olin noin 5v (1975 oli vuosi) ja sirkus saapuu Ämmänsaareen. Päivä ihmeteltiin teltan pystyttämistä ja kaikkea muuta ihmeellistä mitä teltan ympärillä tapahtuu. Illalla isän kanssa mentiin näytöstä katsomaan. Muuta en näytöksestä muista, kun norsun joka kakkasi kesken esiintymisen. Paikalle riensi siivouspartio kottikärryineen ja tuotosta oli täysi lasti.
Tällöin söin myös ensimmäisen kerran hattaraa.