Mie vain
12.5.2026
|
Pienenä likkana tuli käytyä joka vuosi katsomassa esitys. Muistoihin on jäänyt erityisesti 90-luvun lopulla jolloin yhden kesän aikana tuli katsottua kesän aikana 4 esitystä ympäri pohjoista Suomea. Jaa että miksi niin monta.. 🤭 Silloin siellä esiintyi eräs nuori jonglööraaja jota piti päästä katsomaan. 😉. Erään esityksen jälkeen jäätiin kavereiden kanssa seuraamaan teltan purkua ja samalla Callen kanssa ehti muutaman sanasen vaihtamaan. Hyvin Calle jr vetää edelleen ja Finlandia on se ainut ja oikea sirkus jota kannattaa mennä katsomaan joka vuosi